Bon Dia, pares, mares, tutors i joves ciclistes!

Enguany de nou, Kayaks&Summits organitza un Casal d’Estiu de BTT.

Encara estem en ple estat d’alarma, però sabem que un dia s’acabarà això. L’estiu, les vacances i/o la feina arribaràn igual, i les activitats esportives i de lleure estan més valorades que mai.

Així també, ja s’han publicat les mesures contra el Covid-19, que hem d’aplicar als casals i nosaltres estem preparats per garantir un casal amb seguretat.

A continuació compartim el cartell, que -molt important!- serà adaptable. Seguint l’exemple d’organitzadors d’altres casals, us volem demanar de contestar a unes preguntes senzilles:

  • Penseu en apuntar al vostre fill(a) al Casal d’Estiu de BTT?
  • Quines dates us interessaríen? (les proposades o altres?)
  • Teniu més suggerències?

Ens demanen flexibilitat al sector i per nosaltres és molt important coneixer la vostra opinió.

Gràcies i Pedals!!

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica. View more
Acceptar