Tercer any de Casal d’Estiu de BTT – La Seu

Per tercer any consecutiu vam dur a terme el Casal d’Estiu de BTT a La Seu, fent sortides amb bici pels camins de muntanya des del Parc del Segre on ens trobàvem, en totes direccions.

Amb un bon grupet de deu nens/-es hem pedalat fins al Riu de Casanoves, a Sant Serni de Tavèrnoles, Bell-Lloc, Arfa i al Tallafocs de Nabiners. Quan feia calor ens resfrescàvem al rec, o sota els aspersors. Cada dia marcàvem la ruta feta al mapa.

La novetat: El Casal d’Estiu de BTT – Organyà

A petició d’un grup de pares actius a Organyà, la setmana després de La Seu, vam fer el primer Casal de BTT a Organyà amb nou nens/-es. Com demostren les fotos, aquí també hi han molts camins per recórrer i llocs per descobrir, com La Ruta del Dòlmens:

De la BTT al Caiac

La pujada fins a Fígols, un descans al costat del Sant Víctor, abans de baixar fins a la Desembocadura del Riu Perles, on canviàvem les bicis pels caiacs! Aquí continuàvem el viatge palejant amb caiac pel Pantà d’Oliana:

Gimcana

Igual que al Casal de La Seu, a la teranyina de camins a les Hortes d’Organyà vam amagar fites amb dibuixos de quadre, forquilla, cadena, frens, camera…. les parts de la bici. Equipat amb un mapa, un retolador i amb les bicis, les han buscat i identificat en subgrups.

Jocs i bany a Les Basses de Fontanet

Un circuit amb esquís per 5 persones, un balancí, un camí sinuós marcat amb cordes, i cèrcols per punxar amb la llança…. I si no l’encertes; et llancen aigua.

Així sí que un aprèn i es refresca alhora!

La millor manera de refrescar-se venia al final de l’excursió amb BTT: Un bany a les Basses de Fontanet.

Utilitzem cookies per personalitzar contingut i anuncis, proporcionar funcions de xarxes socials i analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre el vostre ús del nostre lloc amb els nostres socis de xarxes socials, publicitat i analítica. View more
Acceptar